Waltino.ca 178 cm.

Ooj vad klockan springer iväg.. Har inte hunnit med alls mycket idag.
vaknade kl 06.00 av att Ida ringde och sa att ho glömt sin plånbok i min bil (klantunge) så var bara att gå upp och låsa upp. Sen ner igen och somnade om och vaknade vid 9 igen. Grog då på måndags programet av big Brother. Sen hem till pappa och åta lite lunch vid halv 11. Efter det mot mjälby för att hämta upp eller sen vidare mot Ånestad (Linköpings Fältrittklubb) Vi yrade runt lite men fram kom vi i tid iallafall :D Där red jag bästa Walle (Waltino) Stor häst väldigt stor häst, Han var som ett marsvin i början men jädrar vad han losstnade sen på slutet. Dock var han väldigt stark men det gick endå fina walle! <3

På vägen hem hittade jag och elle tyvärr till Coop. Haha blev lite onyttigheter.. :P
När jag kom hem till mamma duschade jag. Åkte sedan till pappa som jag är hos nu :) Har tvåttat bilen på utsidan och damsugigt och städat invändigt DUKTIGT :D

Nu värker det i ryggen som F** så tar och beger mig upp till hektor för här vid datorn kan jag inte sitta länge till.
Ikv åker jag till älskling och myser med han för i morgon åker han till sälen med grabbarna :)



Lektion med Klassen :)


Världens finaste Walle osm inte kunde stå still :)


Waltino,
f. 2002, Warsteiner - Walör , ca 178 cm.


Elle & Dior


Min Bil :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0