Man blir så sugen!

Då var mitt första moment för dagen avklarat! Fick ett sms av Elin i morse som ville att jag skulle med till terrängbanan för att ta kort. Självklart vill jag det så jag och Carro tog bilen och brummade iväg!

Första gången jag såg Elin rida Wembley och dom passade jätte bra ihop! Wembley som aldrig (vad dom tror) har varit på en terrängbana förut skötte sig jätte bra och både hon och Elin verkade tycka det var riktigt kul. Blir lite avis faktiskt... Men men, dom hoppade både upphopp och nerhopp, gick genom vatten och kom över gravarna så det ska man väl vara mer än nöjd med första gången hästen är på en terrängbana! :)










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0