Startlistorna

Såg precis att startlistorna på helgens dressyr har kommit ut. Jag startar klockan 11.38 som tredje sista i LC:2 och klockan 12.34 som tredje första i LB:1. Helt okej faktiskt, en timmes mellanrum är ganska lagom, kan ju bli så på dressyr att man startar första klassen vid åtta och nästa vid tre eller ännu värre så jag ska absolut inte klaga. Jag har ju till och med mejlat och sagt att jag behöver kort tid på grund av att Belle har lymfangit så det är ju super av dom att ta hansyn till det :)




Kommentarer
Postat av: Bea

hoppas Du har koll på vilket program du ska rida!! För de e inte LB:2 som du skriver!!!!

2012-03-15 @ 22:09:05
Postat av: Ida

sv; hahah oj, ja det är jag var nog bara lite trött när jag skrev ;)

2012-03-16 @ 05:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0