Sämre blir bättre som blir sämre

Idag har jag stundvis mått helt okej! Men framåt eftermiddagen började jag känna mig sämre och sämre. Kanske började mina små värktabletter släppa då? Tror nästan så för nu är febern tillbaka och jag ligger nu och fryser i min lilla säng - brrr! Näsan rinner även som en vattenkran och jag hostar varannan minut, blääää!

Tvingade mig ändå iväg till Sess runt sex. Bara för att jag är sjuk ska inte hon bli påverkad, men kan säga att det tog emot rejält! Tvättade såren och lindade benet sen gick jag hem igen. Tror detta är mitt rekord i långsamhet haha...

Nu ska jag bädda ner mig ordentligt och kolla Big Brother live :) Bra att ha något man kan roa sig med..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0