Kanonkulan

Hejhej :D
Kom nyss hem ifrån stallet. Idag har jag hunnit med mycket tycker jag. :) först tog jag ut hästarna vid 8 sen städade jag ut lastbilen för Lotten ska tvätta sen. Städade sedan sadelkammaren och soppade alla stallar + krattade utanför alla. Fyllde sedan på vatten i alla hinkar ( 20 st ) Dock hade jag vattenslang så det var bra :)
Sen Tog jag in Avocado och borstade lite på den skitgrisen! :O skapligt skitig. Longerade honom och han var lite pigg och spänd. Men bara man ger han tid och pratar lugn med honom så är han jätte snäll. Longerade oxå Cia ett tag sen tog Nina över och red. :) Sen gick jag hem och åt :) Sen blev det uteritt på finaste Dion :) Han tyckte det var mycket skoj :D Tillomed Lasse fick komma ut i skolgen idag och det var ett tag sen det märktes jävlar han var som en Kanon kula. Gick dock jätte fint när han travade på stället. annars var han lite flängig med huvudet. men kul tycket han det var iallafall :)

Ska tillbaka till stallet ikv och ta hand om hektor lite :)

image descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0