Känner mig duktig

Kom nyss ut ifrån en varm och underbar dusch, tycker man förtjänar det efter man varit ute och gått/sprungit utan eller med häst i 2 timmar :) Var ju som sagt ute och sprang (utan häst först) skulle ha tagit stora spåret men kände att min mage inte villa vara med mig för jiises vilken håll jag fick och dum som man är tänker jag 2jo men vi fortsätter att springa blir nog bättre", det blev det ju inte trodde jag skulle dö. Satan så ont det gjorde.. Då bestämde jag mig för att gå i rask takt hämta hektor och ta med han ut och gå ist (han fick prova sin repgrimma också) så fick jag lite extra promenad iallafall. :) får la se om jag får håll i morgon när jag springer eller var det är för fel? :S

Nu ska jag iallafall ner och äta lite kvällsmat :) blir lite avocado och sen lite god frukt jag har köpt :)
mumms! Bild på det kommer senare :)
puss!

Spåret :)



bild på extralyserna! :D
(De lyser bra iallafall!!!)


Hittade oxå en trött kisse i sadelkammaren :)

Finaste i nya Repgrimman :)<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0