Helt ok DAG!

Bra dag måste jag säga. Första lektionen bestod av att göra ett prov om en film vi har sätt. Tyckte det gick helt ok bara att det är grymt svårt och skriva vad man har lärt sig om en film? :S haha sen drog jag Elle och Sara till donken på lite fin frukost :) sen tillbaka och har lektion svarade på en enkät och sen blev det inte mycket gjort. Jag och Elle satt och tittade på gamla tävlingsbilder på fb och längtade lite till fälttävlan :D blev sen lunch och sist lektion med Rebecka: projekt och företagande. Helt ok lektion om man tar bort alla omogna killar som drygar sig och är allmänt jobbiga... Nu sitter jag på tåget hem vi har precis lämnat vikingstad och är typ i mantorp. :) när jag kommer hem blir det BB hörs senare puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0