har man tråkigt så har man :)

Första hästen du red? en liten häst på korlmården när jag typ var 5?
Första hästen du hoppade med? Jolly Jumper mitt minne är inte så bra :)
Första favorithästen? Tärnmin/Jasmine
Första tävlingen? första riktiga tävlingen var en final i div III Ponny dressyr på Edward :)
Första egena ponnyn? Har ingen men man kan la säga Hektor
Första egna stora hästen? -
Första hingsten du red? En mycket fin ponny hingst i spanien minns inte hans namn?
Värsta hästen du ridit? Måste la säga att det var Caprris ( en häst som var på inridning )
Värsta ritten? När jag hade ett barn bakom mig i skidor i en tolksela och min häst blev rädd för ett snö fall och vi gick omkull i en stor snödriva och unden bara flög :P
Värsta avtrillningen/avkastningen? När jag red ut på Rocky Feller och skulle fatta galopp ifrån skritt och han brallade iväg och jag flög som en vante inte så farligt men värsta :)
Största hästen du suttit på? Kusen/dion?
Minsta hästen du ridit? Gusten :)<3
Favorit mini häst? Hektor :D<3
Favorit c-ponny? Zorro
Favorit d- ponny? Finaste Baliando :)<3
Favorit häst? Candy Lakk
Favoritsadel? ninas dressyr sadel eller svarta hoppsadeln vi har i stallet :)
Favorittäcke? Buccas
Favorit schabrak? anna scapati
Pullar- eller engelsk nosgrimma? Engelsk nosgrimma
Benskydd eller benlindor? benlindor
Skor eller barfota? Skor/barfota
Lång eller kort man? kort på stora hästar lång på småhästar :)
Ljus eller mörk fux? mörk fux
Ljus eller mörk brun? ljus brun
Svart eller vit? Svart
Bred eller smal bläs? Bred bläs
Stjärn eller bläs? stjärna
Med eller utan strumpor? med strumpor
Syntet- eller lädersadel? Lädersadel
Hopp eller dressyrsadel? hoppsadel :)
Hoppning eller dressyr? Beror helt på hästen men lutar mot Dressyr :)
Första hästen du red? en liten häst på korlmården när jag typ var 5?
Första hästen du hoppade med? Jolly Jumper mitt minne är inte så bra :)
Första favorithästen? Tärnmin/Jasmine
Första tävlingen? första riktiga tävlingen var en final i div III Ponny dressyr på Edward :)
Första egena ponnyn? Har ingen men man kan la säga Hektor
Första egna stora hästen? -
Första hingsten du red? En mycket fin Hingst i spanien Golden :)
Värsta hästen du ridit? Måste la säga att det var Caprris ( en häst som var på inridning )
Värsta ritten? När jag hade ett barn bakom mig i skidor i en tolksela och min häst blev rädd för ett snö fall och vi gick omkull i en stor snödriva och unden bara flög :P
Värsta avtrillningen/avkastningen? När jag red ut på Rocky Feller och skulle fatta galopp ifrån skritt och han brallade iväg och jag flög som en vante inte så farligt men värsta :)
Största hästen du suttit på? Kusen/dion?
Minsta hästen du ridit? Gusten :)<3
Favorit mini häst? Hektor :D<3
Favorit c-ponny? Zorro
Favorit d- ponny? Finaste Baliando :)<3
Favorit häst? Candy Lakk
Favoritsadel? ninas dressyr sadel eller svarta hoppsadeln vi har i stallet :)
Favorittäcke? Buccas
Favorit schabrak? anna scapati
Pullar- eller engelsk nosgrimma? Engelsk nosgrimma
Benskydd eller benlindor? benlindor
Skor eller barfota? Skor/barfota
Lång eller kort man? kort på stora hästar lång på småhästar :)
Ljus eller mörk fux? mörk fux
Ljus eller mörk brun? ljus brun
Svart eller vit? Svart
Bred eller smal bläs? Bred bläs
Stjärn eller bläs? stjärna
Med eller utan strumpor? med strumpor
Syntet- eller lädersadel? Lädersadel
Hopp eller dressyrsadel? hoppsadel :)
Hoppning eller dressyr? Beror helt på hästen men lutar mot Dressyr :)
hingsten i Spanien :)
golden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0