Flaggar åt mig?

Underbar natt i nya malm sängen hos älsklingen! Han är helt klart bäst sov så jävla gött! Sitter nu i bussen på väg till Mjölby för sedan åka vidare till Lkpg till skolan :) blir tre lektioner idag sen slutar man. Får se vad som händer då.
Juste idag flaggar de åt mig oxå, det är rätt så fint :P haha ne vers :P hihi puss
Juste måste bara säga att jag drömde en helt crazy dröm :O drömde om att jag och mamma skulle åka utomlands och när tåget kom var man tvungen att hoppa över en perrong för att komma in i tåget men det klarade inte vi av så de skulle åka så länge så skulle vi ta en hiss ner oc det stod att man fick smaka på hissen om man ville och jag tog en tugga och då visade det sig att det var en choklad hiss haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0