En dag med John Blund

Den här natten sov jag inte mycket. Hade feberfrossa hela natten, låg och frös, skakade och grät så detta var ytterligare en av mina värsta nätter. Känner att jag egentligen skulle ha stannat hemma igår, men eftersom det var så roligt och trevligt så var det nästan värt det.

Idag har jag i stort sett bara sovit. Gick upp vid halv tio, eller jag gick till soffan och la mig där i stället och glodde på en film. Vi hade ju bestämt att vi skulle till farmor och farfar för att äta och fika vid tolv, så jag sms.a farmor och frågade om det var okej att jag kom vilket det var! Så min dag hos farmor bestod av att äta vid halv ett, sov mellan halv två till fyra, fikade och sov mellan halv fem till halv sex.

Nu hade jag tänkt att jag skulle kolla fredagens avsnitt av Big Brother!

/Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig o var rädd om dig stumpan!!!

2012-03-11 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0