En bra dag!

Än så länge har den här dagen varit så himla skön och bra. Började med mattelektion där jag inte gjorde allt för mycket, så det är väl det enda som inte är bra. Efter det hade vi engelska prov, kändes faktiskt helt okej och jag skrev på allting! Plus i kanten..
Innan lunch hade vi Samhällskunskap. Det är faktiskt riktigt roligt. I och för sig har vi inte kommit igång ordentligt än men det vi har gjort än så länge är faktiskt riktigt intressant :)
Vid lunch fick vi reda på att kemin var inställd så så återstod bara svenska. Det är nu det roliga i min värld kommer! Hon hade rättat och satt ett betyg på min Novell jag skev innan sportlovet och betyget blev ett MVG!! Trodde jag verkligen inte så är super glad! :)

Nu sitter jag på bussen på väg hem! Ska försöka plugga och träna när jag kommer hem, ikväll är det lektion på Belle som gäller :)

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0