Drömmar är märkliga

Inatt sov jag skapligt, vaknade bara 2-3 gånger :) Dock drömde jag en ganska så hemsk dröm..
Carro hade blivit kidnappad så då skulle vi åka och leta efter henne. Vilka "vi" var minns jag inte? Vi kom i alla fall in i någon skog där det låg ett litet blått hus, mitt ute i ingen stans. Precis när vi tänkte gå ur bilen kommer det massa otäcka människor och börjar kasta stora stenar mot bilen. Vi åker då iväg till ett annat ställe och ställde bilen vid en kohage. Någon i drömmen öppnar grinden och då kommer det en jätte stor och läskig gubbe med en potatisnäsa (roligt att drömmen hade fokus på att näsan skulle vara så stor). Han springer i vilket fall mot mig vilket resulterar i att jag blir livrädd! Men...jag kunde inte röra på mig? Så han slår knytnäven mot mitt ansikte, jag lyckas på något vis väja undan. Då lyfter han upp mig i stället och precis när han ska krama mig så hårt att revbenen kommer gå av så vaknar jag.. Mina drömmar alltså..

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0