Det går i ett!

Igår kväll hade jag lite tråkigt så jag frågade vad Ida skulle göra och hon var i Linghem. Så det blev en spontan tripp dit. Blev lite dricka och prat och mycket kul! :) Sov också över där eftersom jag tog bilden dit och inte kunde köra hem.  Åkte sedan på morgonen vid 9 med ida och Elli till Donken i mjölby och åt lite frukost. sen åkte jag och ida vidare till Terrängbanan som Ida redan har skrivit. Tog lite kort och så det var kul. :)
Sen åkte jag hem igen till väderstad och hjälpte Nina att komma iväg på dressyrtävlingen i mantorp.
Sen tillbaka till ida och ta kort när hon Longerade Sally, sen mot hundarna och ut och gå och sist men inte minst gå till stallet och ida Tömkörde Sessan och Belle. Nu sitter vi och väntar på att Idas pappa ska bli klar så att vi kan skjutsa in han till boxholm och lite.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0