Den ena är tjurig och den andra känslig

Gårdagens träning blev lite som den blev. Belle hade nog fått i sig några extra citroner för gud så tjurig hon var. Elli sa i alla fall att jag gjorde det bästa av situationen men men, man kan inte vara på topp jämt :)

Vad gäller min klantiga häst så var hon oturligt nog svullen i tre ben igår. Tror hon är extremt känslig för sår?! Hoppas bara det är något tillfälligt just för att hon är dräktig. Annars får hon börja ha beskydd i hagen.. Såren hon har fått är ju inte alls märkvärdiga så jao. Jag lyckades i alla fall ge henne det där kletet i munnen, känner mig lite duktig. Sen blir hon bara "vuxnare" för varje dag som går! Tror hon börjar fatta att det inte är så farligt eller gör så ont när man tvättar såren för hon får inga "panikattacker" :)

Lite om gårdagen :) mamma filmade när jag red så har ni tur kommer det upp ett klipp i eftermiddag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0