Blickar i förväg

Tagit en dusch och fixat mig lite och piggare blev jag :)
Kommer lite uppdatering om vad jag ska göra i morgon då jag kanske inte har tillgång till någon dator på heladagen :)

först ta en normal sovmorgon och vila ut huvudet. :)
Sen drar jag och min uberskitiga Volvo till Ida Stark. Tror det blir lite longering av Bellsan sen lite borstning och ta hand om söta Sessan :) Sen drar jag med mig Ida tillbaka till Väderstad för jag ska Rida Kusen och ida kommer då få hjälpa mig och ta lite kort och rida honom oxå om hon vill. Säger bara stor jävla häst! haha och mycket ben och Ida har långa och bra ben ;) Sen blir det hem till Ida igen och vem vet blir kanske en väng förbi stallet då och kolla till prinsessorna då och fixa och Tagga inför Dressyrtävlingen på söndagen i Heda :) Ida ska rida två st Klasser med belle som hon har skrivit om i de tidigare inläggen :) Sen på ef/kv ska jag rida Kusen igen :)
Om ni har tur så kommer det uppdatering och bilder på söndag kväll :)

Två söta bilder :)<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0