Bästa veckan!

Godmorgon fredag! Idag är det tyvärr dax att lämna engelholm/skåne. Jag har haft jätte kul när jag varit här jag har till o med uppfyllt en dröm och det var att se flyinge och det är -check! Herregud vilket ställe det var. Hästar överallt massa olika stallar som tex: stora hingststallet lilla hingststallet stostallet och körstallet och massa mer. Tre underbart fina ridhus travbana av något slag och ett ridhus som var en galoppslinga :P fast där inne var det mega lågt i tak. Jätte fina utebanor.
Det var verkligen ett ställe jag kan åka till igen! :) Ne nu ska jag upp hade sovmorgon till 8 men självklart ska ma vakna tidigare så nu ska jag upp och ut och fodra hästar här i engelholm :)
/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0