Äta äpple med maskhål

Drömmar är lite småläskiga ibland. Har sovit från två fram till nu, och så klart hinner jag drömma ett x antal olika drömmar. Det är inte så att jag är rädd för drömmar, drömmer nämligen en hel del när jag sover men det jag drömde nu var väldigt panikartat.

Jag drömde om att jag åt ett äpple och när jag har tagit en tugga ser jag att det är ett brunt hål i äpplet. Jag bryr mig inte så mycket då jag inte är så känslig, men när jag aldrig lyckas svälja den där tuggan kollar jag på hålet och ser att det bara kryllar av maskar där i. Så klart börjar jag spotta och fräsa men dom är nästan omöjliga att få bort. Dom åt på insidan av min mun och jag spottade, spydde och fräste, uschh!!!

Och så klart så vaknar man ju och undrar om det var en dröm eller om det har hänt på riktigt. Tack och lov var det bara en dröm!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0