Äntligen Fredag

Äntligen fredag blir min rubrik idag!
Nu har det gått en till vecka av skolan och praktiken och det innebär att det är en vecka mindre till studentkryssningen och själva studenten!! :) woohoow.... Vad ska ma hitta på och göra efter studenten?
har några orlika saker jag vill göra iallafall inte riktigt bestämmt mig hur jag vill eller ska göra. Det är stora val man ska göra efter man slutat skolan. Det handlar om ens framtida liv vill inte välja fel.
Men har bra kontakter och snälla människor som stöttar en så det här kommer nog gå bra! :D

Veckan har allafall rullat på bra. praktiken har varit lite stressig men ok. Ryggen han mådde bra tills i går kväll då jag hade klippt en häst på praktiken och det skulle jag nog inte gjort. Men får ta och stå ut lite har ju fått en tid 4 April så ska de se om det är något fel på den eller vad de tycker jag ska göra och så. Behöver inte vänta alls länge nej då ;) 

Ne nu ska jag ta och ladda upp lite bilder ifrån veckans dagar som varit ist :)

Så här der det ut i Chaplins vatenhinkat och krubba när man kommer varje morgon. jag har även sätt han ta halm i munnen och sen slängt ut på stallgolvet :P knäppa häst men han är bäst endå!<3



______________________________________
(Tror han stavas så) 
Flying to the park





__________________________________________









Avslutar med gårdagens bild på frukten
 jag och älskling åt medans vi tittade på Oth
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0