Samma visa idag igen

Igår dejtade jag sängen tidigt, redan klockan sju. Däremot sov jag inte speciellt bra, vaknade fyra gånger och drömde jätte konstigt, men mina nätter brukar vara så om jag ska jobba eller göra något som jag absolut inte får sörsova mig till!

Idag finns det inte heller så mycket att göra. Hjälper för det mesta Ida så resultatet där blir att vi blir klara tidigare så då har vi inte heller så mycket att göra. Aja, vi får ju pengar i alla fall! :)

Ikväll blir det förhoppningsvis ljungby med Sessan så hon får röra lite på sig. Har blivit väldigt dåligt med det den här veckan. Vill inte gå med henne när det är mörkt eftersom hon tycker det är så läskigt när det är halt, därför har det inte blivit av. Får hoppas hon och Belle busar tillräckligt i hagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0