Träning

När jag inte kan rida måste jag sysselsätta mig med något annat.. Och det är då motionscykeln och crosstrainern kommer in i bilden!
Det är så himla tråkigt men ändå så härligt efteråt. Tur jag har "One Tree Hill" att kolla på, utan det hade jag gett upp efter 1 minut.
Ikväll blev det i alla fall intervallträning. Det var tänkt att Camilla skulle ha kommit och tränat med mig, men eftersom hon inte hade någon bil (va vad hon sa, jag tror mest på lathet ;) ) så kunde hon inte.. Det blev i vilket fall lugn intervallträning (5 min uppv, 10 min intervall och 5 min "nedvarvning") eftersom jag var och är så himla trött!

Imorgon är det tänkt att jag ska göra ett nytt försök med att rida Belle. Då blir ridningen min träning och det är även tio gånger roligare än en motionscykel :) Hoppas bara hästen håller sig på benen tills dess!

Nu väntar min underbara säng! God natt små läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0