Hur var det med mig och min tur?

Lediga dagar gillar vi, eller i alla fall jag! Började dagen med att stå 30 minuter på crosstrainern, skönt!

Sen vad det ju tänkt att jag skulle till ridhuset med Belle. Men så har vi ju mig och min tur.. Hennes sko satt åt pipsvängen för löst för ett ridpass så i stället tränade jag henne lite från backen, tror hon mest undrade vad jag höll på med? Men men, inte lätt första gången hehe :)
Sessan gjorde jag samma sak med fast hon förstår ju vad mina visslingar och smackningar betyder, sen är det ju inte alla gånger hon vill lyssna. Idag lyssnade hon dock väldigt bra! :)

Nu är det väl tänkt att jag ska äta och sen gå tillbaka till stallet för att ge hästarna lunch!















någon som får sig en käftsmäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0