Hästskötare är det bästa jag vet

Måste bara säga att jag saknar hur det var förr. Jag har ju ingen egen häst att åka och träna med eller tävla med. Men gud vad jag saknar att vara hästskötare åt Charlotte Stark! vi åkte överallt kändes det som. följde med henne på varrenda träning och tävling vi åkte till linköping, Åtvidaberg, Skogslotten, Jönköping, Västervik, Brokind, mantorp, Munkaljungby, kullabyggden , Helsingborg. aa vi åkte typ överallt och det var det bästa jag har gjort. Att vara hästskötare åt Charlotte Stark är det bästa jag vet! Vi hade det så himla roligt och om det hade gått skit vi var så jävla glada endå för vi visste att hästen hade gjort sitt bästa och hade hoppat så otroligt bra men det räckte liksom inte ända fram! visst det var lite jobbigt ett tag då hon tävlade 4 hästar på samma tävling och 3 av hästarna gick samma klasser och det kanske var 20 startande i den klassen. Två av hästarna hade samma träns också men det klarade vi! Vi är så JÄVLA GRYMMA!

De hon tävlade mycket på förra året ska jag presentera för er.

Manzoni kallas sune


Född 1996
e: Chapman - Maraton uppf. Elise Fredrikson
äg. PG Swärdh
Tävlad tom 130 av Lotten
Han är tillbaka hemma hos sin ägare igen

Retina

Född 2004 + haft två föl
e: Cosmopolite S - Robin Z
uppf. Susanne och Jan-Ove Olsson
äg. Nina Fox Stark
Tävlad tom 1,30m av Lotten.
Retina är kvar och ska tävlas i 130 och hoppas på 140.

Candy Lakk

Född 1998
e: Cardento - Irco Marco
uppf. Barbro & Ingrid Olsson
äg. Barbro & Ingrid Olsson
Tävlad tom 140 av Charlotte
Candy är också kvar i stallet med sikt mot högre höjder

Sist men Bäst och Finast har vi!
Aerobic



Född 1996
e: Robin Z-Furidant
uppf. Byggn. f:a K.J. AB, Irene Juhl
äg.Stark (nu ny ägare)
Vinster tom 140, SM inne & ute 2010 tävlats av Charlotte
Robban som han kallas är nu såld.

En film jag gjorde för länge sen på Aerobic och Charlotte.


Eftersom Min dator inte är sams med mig just nu så får ni stå ut med dessa tråkiga bilder på hästarna!
Men när jag kommer till mamma i morgon ska jag fixa lite finare och vettigare bilder :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0