Förlåt mig

Jag har inte varit så jätte närvarande denna vecka men det kan bero på att jag inte har varit så mkt i stallet så inte haft något att prata om. Men min dag än så länge har bestått av att gått till massören. Jävlar vad det knakade om mig haha. Nu är det en liten lättnad i min rygg men känns fortfarande. Ska dit vecka 6 igen. Ska sen få ett intyg så jag vet vad jag får göra osv. Sen tyckte han att det var bra att jag tränade några andra muskler också. Som att gå på något program en gång i veckan på något gym eller så. får se hur det blir med det. Det är ju inte gratis precis kanske bara går ut och går eller springer ist :)

För er som inte vet så hämtade jag en VHS hos en kompis för de skulle kasta den så jag fick den :)
Idag har jag tittat på Anastasia och ska fortsätta titta på lite barn filmer nu :P

Puss

Falsterbo 2011 fan vad jag saknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0