Veterinär i skolan

Lugn dag i skolan idag. började vid 08.00.
Gjorde då färdigt en del av mitt projektarbete har lite resultat och lite finslipning klart sen ska det lämnas in :)
Sen vid 10.00 så kom det en veterinär som pratade lite. han hade tex. med sig ett hästhuvud som vi fick titta på. Lite intressant faktiskt. Han pratade sedan om olika saker han hade varit med om. Det var en ko som hade en död kalv i magen och när den kom ut visa det sig att den hade två huvuden. Lite coolt men läskigt. Men aja. Fick sluta vid 13.00 och nu är kl snart två och jag sitter hemma hos mamma med två kivisar och ett glas mjölk. snart slår jag på min VHS och tittar lite film :) Sen åker jag vidare till väderstad.
Om jag har tur följer jag med Anders ut till Lora och tar lite kort när de åker på isen :)  Vi hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0