Lyckad dag!

Kan säga att jag är glad att min häst bara lyckades med att rulla ena sidan, lortgris! Nu är hon i alla fall ren och fin. Tror hon uppskattade att vara utan täcke idag, hon såg ut att trivas i alla fall :)

På Sharpman köpte jag mig en longerlina, E-vitamin och hundgodis till Sonja. Tyckte hon kunde få en liten present så här sista dagen jag har hand om henne.
Hos Nina red vi. Jag red Tina, Ellen red Dion och sist red Carro Candy. Hoppade några språng och hej vad det gick emellanåt! När jag började förstå lite hur och vad hon behövde träna på så började jag att jobba henne och kräva lite mer. Gjorde halter framför hindret och försökte få henne lugnt och jobba i form efteråt. På slutet var hon riktigt fin, men hon spänner sig ganska fort. Ska rida henne imorgon igen! Kul kul!! :)










svettig Tinis!

Nu kommer Sussie och dem hem om ungefär 45 minuter så måste snart ta tag i köket! Lite svårt att slita sig dock eftersom jag har en underbar hund som sover så sött i knät.. "/



Och tack Elli och Carro för all hjälp och sällskapet dem här dagarna! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0