Uppe med tuppen!

Blev väckt av katten runt halv sju och vid sju ringde klockan så kände att det bara var att gå upp. Tog med mig Sonja ut till stallet, släppte ut hästarna, mockade och fyllde påsarna. Elli "hjälpte" till på ett hörn. Hon var "moraliskt stöd" enligt henne själv ;)

När vi hade ätit frukost tog jag med mig Belle upp på fältet och longerade henne idag med. Hon var mycket bättre idag! Longerade henne runt 10-15 minuter sen fick det räcka, ville bara att hon skulle lossa lite för i eftermiddag blir det galoppträning tror jag. Är isgata på vägarna så är varken roligt eller bra..

Nu har Elli och jag precis tränat, ska väl snart fixa iordning mat till både oss och hästarna :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0