Snart är ansvaret mitt...

...och imorgon ska jag upp klockan sex! Elsa, Sussie, Lennart och Elin åker vid tolv i natt och vovven måste ut runt halv sju, Underbart!

Nu kom mamma och jag precis hem. Var och kollade till min lilla prinsessa plus grannens två hästar!
På Sessan smörjde jag karleden vänster fram eftersom det inte riktigt vill ge sig från muggen, och bakbenet var inte ett dugg svullet men lindade benen ändå. Nu har hon bara ett fult sår kvar som ska läka på det benet men skönt att svullnaden är borta :)
Grannens pollar tog vi bara in eftersom dem är borta den här helgen. Så med andra ord är jag dubbekbokad denna helg, skönt med ett tajt schema :)


min knäppis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0