Snabbinlägg!

Fin Belle idag! Galopptränade på fältet och hon var ganska eftergiven direkt från början, lite tjaffs i vänstra galoppen men fin på slutet. Jag kommer i vilket fall ha träningsvärk imorgon! :)

Sessans ben var bättre idag, skönt det. Blev dock ingen promenad, det hann jag inte med och så tror jag inte det skadar att hon tar det lugnt. Lindorna är på i natt igen i alla fall!

Imorgon kväll/natt pyser familjen som jag hyr in min häst hos till Rom. Då är det jag som flyttar hemmifrån för en vecka och är häst och hundvakt! Superkul! Så fick lite instruktioner om hur allting ska vara så det ska nog gå bra! :)

Nej bäst att jag sätter fart! Blir att spendera kvällen i Boxholm tillsammans med Katja. Alltid lika spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0