Plötsligt händer det

Efter en väldigt slapp dag tillsammans med en av mina bästa vänner så avslutade jag dagen med ett snabbt och intensivt träningspass! Skulle se om jag lyckades att slå pappa med motionscykeln. Han har kört en gång, 5 minuter på 2,53 km och efter det var han klippt slut.
När jag hade kört 2 minuter trodde jag att jag skulle dö! Och när det äntligen bara var 20 sekunder kvar trampade jag som en idiot!! Slog han med 0,04 km! Cyklade alltså 5 minuter på 2,57 km och efter det visste jag inte vart jag skulle ta vägen.. Så himla jobbigt! Tror inte att jag har varit så andfått någon gång i hela mitt liv.. Men känslan att slå pappa var ganska göddig ;) Dock lär det väl bara ta någon dag så har han slått mig igen sen är väl tävlingen igång är jag rädd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0