Nu väntar vi på vårblommorna.

Nu är det snart läggdax men först en liten uppdatering. :)
Ida red Retina och hon var super fin :) Länge sen jag såg henne så där. Hon hoppade lite också och hon var mycket pigg och glad. Ida ska rida henne i morgon också och då står Lydnad och markarbete på Schemat skulle jag tro :)
När jag red Candy idag red jag i paddocken för första gången iår. Hon var pigg och lite stel. Har bara ridit ut de två senaste dagarna s hon var lite jobbig. I morgon blir det nog galopparbete för henne om paddocken fortfarande är mjuk :)
Söta saker :)<3
Här får ni lite bilder ifrån dagens usla ridning..
Hon kunde vara lite fin vissa stunder iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0