Mot ATG

Två hästar har fått motition sen har Carro halmat stallet och fixat lite. Nu sitter jag här och håller på och äter lite lunch. Sen åker jag till mjölby och hämtar upp Elle sen drar vi till ATG kliniken i mantorp där våran andra halva av klass är. Vi ska på ett så kallat studiebesök där. Intressant :)

Men om vi kommer till hästarna då.

Började med Retina. Blev tömkörningsgjord för henne och inspänningstyglar. Först sprang hon runt som en mupp med huvudet högt upp och benen släpade efter. Men sen jävlar när hon hade kommit igång då jobbade hon :) DUKTIG häst! :D




tyvärr lite dålig bild. kommer kanske upp en liten film ikv =)

PÅ Candy blev det lindor och dressyrsadel :) Hon var lite jobbigt i början, men hon trampade på fint i skritten. gjorde mycket avsaktningar och samlade och längde. sen var hon helt underbar :) Hon är lite jobbig i högergaloppen men fick till den hyfsat bra. Hon var fin i galoppökningarna och samlingarna Duktig häst :9 se vad vi hittar på med henne i morgon :)


Sötaste Candy<3


Ne nu måste jag skynda mig hihi hej hopp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0