Morgoninlägg

Godmorgon! :)
Klockan har precis blivit nio och här sitter jag och bloggar lite. Skulle ha bloggat igår kväll när jag kom till Anders fast det var lite folk här så det blev inte så.
Men igår då när jag red Candy Vilken häst. Blev lite bomövningar det kon tycker är jätte svårt och sen blev det massa galopp och jobbajobba! Äntligen börjar hon släppa efter lite i högergaloppen som hon är svag i och vill inte riktigt arbeta där, men igår kämpade hon som FAN! (ursäkta svordommen men det är sant!) Hon var så himla fin och i galopplängningarna kände man hur hon höjde ryggen och arbetade super fint!
Är så underbart glad att få rida underbara flickan!!!
Gårdagens Outfitt
gårdagens övning med bommar


Candy stod snällt och väntade medans jag la ut bommarna :)<3


Trött tjejja efter ett superbra ridpass!

retina fick vila igår borstade på henne lite lika så med hektor borstade lite sen åkte jag hem och åt och duschade och fixade mig sen mot Anders :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska till stallet på fm och rida Candy iallafall. och hoppas jag får med mig älsk så han kan ta lite kort. Lite dåligt med det faktiskt :/
Juste måste bara säga att jag och Lina hittade alla jävla vintertäcken i veckan! Det är sjukt vad jag har letat! har typ letat överallt! O då menar jag det!
Så en bild på de! :)
Blev sjukt glad att äntligen hittat de!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0