Min otur fortsätter..

Två av punkterna är klara! Svenskan och Sessis..

Svenskan ska jag lämna in nu. Skrev klart den innan jag gick till stallet och har suttit nu i tio minuter och korrigerat den :) Skönt att ha den klar!

Hos Sessan blev det inte riktigt som planerat, och inte blir jag förvånad med min otur. När jag tog in henne och skulle börja borsta henne såg jag att hon hade ett sår på högra bakbenet. Såg inget vidare ut - det var svullet och jag fick absolut inte ens kolla på det! Känslig och mesig polla.. ;)
Tillslut kunde jag i alla fall kolla lite närmare och det var inte så farligt som det såg ut. Ett ytligt sår med en skinflik som satt kvar, förmodligen har hon fått sig en spark. Hon var inte halt, bara lite stel så ska hålla lite koll på det där nu.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0