Lorasjön

Det tog ett tag innan vi kom iväg till isen. Linus kylare gick sönder förra helgen sen bytte han och igår gick den kylaren sönder. Idag bytte han till en annan och då var den trasig redan från början.. Tillslut fick han i alla fall en hel kylare så då kom vi iväg!
Första gången jag åker med på isen och det var rätt så kul faktiskt! Har fått förvarningar om att det skulle vara läskigt osv men inget jag mäkte av. Dock hade jag gärna velat prova att åka själv, inte för att jag kan för har aldrig kört bakhjulsdrivet men bara för skojs skull. Hade inte volvon gått sönder, igen, hade jag kanske lyckats övertala bror att få åka något varv :) Men som sagt, med vår otur gick så klart en slang sönder så Linus fick fint laga den så gott han kunde sen åkte vi hem.. Roligt så länge det varade...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0