Leka är kul!

Skolan gick ganska fort fast att vi hade så tråkiga lektioner. Skönt att sluta tolv, dock kommer det att ändras efter lovet...

Direkt efter skolan gick jag till körskolan och pluggade teori medan jag väntade på pappa. Hann att köra igenom C-fasen två gånger med 57 rätt första gången och 60 andra. Upptäckte att jag saknade vägmärkesboken så måste nog skaffa den.. C-fasen bestod ju i princip bara av massa märken!

Eftermiddagen bestod av lek! Åkte med pappa pch Elli till farmor och farfar för att köra fyrhjuling och cross. Roligt roligt! Elli och jag intog fyrhjulingen så fick pappa ta crossen. Känner att jag inte vill riskera att köra omkull och få ett dubbdäck i magen hehe.. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0