Kortfattat om min dag

Den här dagen har kortfatta bestått av;
  • Fysik - fick MVG på provet vi hade förra veckan och jag blev klar med inlämningsuppgiften!
  • Idrott - masserade
  • Svenska - skrivövning och lämnade in min Novell som ska vara inne om två veckor! Ute i god tid för en gångs skull!
  • Engelska - pratade om resan vi ska göra i Oktober till London
Efter skolan gick jag till körskolan. Hade körlektion tio över fyra och eftersom jag kom dit tre passade jag på att plugga lite teori. Klarade B-fasen på andra försöket! Sen kan jag säga att mitt huvud var helt slut..
Körlektionen gick i alla fall hyffsat bra. Gick igenom hur man skulle tänka och göra när man ska parkera. Så nu vet jag även hur man gör det..

Resten av kvällen har bestått av plugg! Matteprov imorgon, känner mig så förberedd menare jag! Usch..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0