Idag har jag utforskat lite av mantorps vyer

Lite dålig uppdatering här på min front tyvärr. Försöker i alla fall att blogga en gång från mobilen varje dag, men blir inte så roliga inlägg då kanske :P Vaknar ju tidigt på morgonen, åker till skolan, har lektioner, åker hem, och ibland följer jag med Anders ut till garaget direkt och är där hela kvällen så kommer hem sent och då är jag rätt så trött när jag kommer hem.
Men idag efter skolan så åkte jag till Anders och vi åkte direkt till Wille. Medan vi väntade på honom lastade vi crossen och sen åkte vi vidare till Björsners Mc Teknik i Mantorp för att kolla på Willes cross.
När vi kom hem var vi i garaget och Anders och Wille fixade lite :P Jonna följde även med ifrån mjölby :)
Ne men nu sitter jag här hos Anders och gör ett ointressant blogginlägg till er.
Hoppas det blir lite roligare i morgon då jag ska ha praktik och har lite mer att skriva om :)
Love you Boy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0