Fullt upp och roligt är det!

Gud så fin häst! Belle var både mjuk och följsam!! Märks vad mycket tränings från backen gör, hade inte alls mycket i handen och hon kändes verkligen super fin. Red runt på fältet i ungefär en kvart. Red runt på volter och lite, blev alltså ingen galoppträning för tyckte det skulle bli lite mycket för henne. Hon var och kändes i alla fal super bra, den här känslan vill jag ha när jag ska tävla! :)







Sessan tog jag upp på fältet och longerade. På grund av hennes ben har hon stått i 1½ vecka så trodde jag skulle ha ett "monster", men hon var finare än vanligt faktiskt! Jätte duktig polla och det är så roligt att jobba från marken. Ännu roligare blir det när man märker att hästarna också tycker det är lite småkul :)







tur jag har mina små älskade vänner, Carro och Elli, som hjälper mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0