Förlåt mig

Internett strular...
torsdagens ridning:
Idag longerade jag Tina i ung 10-15 min innan jag hoppade upp, det var länge sen jag red henne. Hon kändes bra i handen lite stark bara, men hon var lite skvattig så travade bara runt lite och försökte få henne lugn. När jag hade fått henne lugn så bestämde jag mig för att sluta :) efter jag ridit klippte jag henne :)
När jag red Candy idag blev det massa bommar så hon fick kliva över dem och jobba med att lyfta benen lite. Hon undrade vrf hon Kulle kliva över bommarna och inte hoppa över :P gjorde mycket framdelsvändningar i båda varven för att få henne lite loss i högergaloppen. Hon blir bara bättre i högergaloppen men hon är fortfarande svagare i det varvet, men med mycket ökning och mycket galopp så släppte hon lite :).Så det kändes bra :) i morgon ska hon få gå ett litet galoppprogram :D

Onsdagens ridning: Kan ju säga att Candy var bättre i höger galoppen idag iallafall :) sen försökte jag longera tina över bommar och då slappnade hon inte riktigt av. Bloggar dock ifrån mobilen. 


f.v Unghästen Avokado  och doria äter frukost i hagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0