Det är på gränsen

Jag tänkte skriva ett långt inlägg men ångrade mig och suddade allting. Blev lite väl personligt..

I stället så kan jag i alla fall säga att fysikboken kan ta sig någonstans. Har lyckats sammanfatta elva sidor, har två ynka sidor kvar men det tog tvärstopp. Får helt enkelt göra dem imorgon på lektionen samtidigt som jag ska lyckas få ihop 8 frågor. Sen på torsdag har vi matteprov, svenskans novellanalys ska vara inne på söndag och foderuppgiften ska vara klar om en vecka och mitt i allt det ska vi har jour på skolan tre dagar nästa vecka vilket gör att jag inte är hemma förens vid halv nio på kvällen!
Känns som om det bara är skolan just nu vilket gör att man blir helt nedstämd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0