Bra start på dagen

Godmiddag :)
Gick idag upp vid 8 åkte då till stallet och tog ut hästarna sen longerade jag Doria inspänd hon var mycket duktig övade lite på minskning och lägning och hon fattade precis vad hon skulle göra :) Sen gick jag o nina in o fikade och kollade över lite när hästarna skulle tävla och så. Sen ut igen och göra i ordning Apricos sen gick jag med henne i ridhuset.
La in hö och havre i boxarna och tog sedan in hästarna vid 12.00. Sen gjorde jag i ordning lasse och gick ner med han till ridhuset.
Nu ska jag äta lite lunch :) Sen blir det tillbaka och pyssla lite i stallet. Får se vad som händer ikv.
Känner nu att min rygg börjar värka nu när jag tar det lungt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0