Svårt beslut

Nu när Ida har flyttat ifrån denna blogg så står jag inför ett svårt beslut om jag ska blogga kvar på denna blogg eller om jag ska gå över till min förra blogg: http://wwwcaaroliine.blogg.se/ . Det känns konstigt att blogga kvar här eftersom jag är själv men gillar denna blogg. Men vi får se :) Jag vill inte heller göra en ny blogg och börja om. Men jag har ju Hektors blogg jag kan blogga på också: http://ponnyhektor.blogg.se
Idag har jag iallafall varit på Årets första Hopp CL :) Mycket kul! :) Träffade lite folk som jag inte träffat på länge.
Har inte så mkt mer att säga kommer lite bilder ist! :)
Glad Tjej Fin Ponny!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ändra lite på utseendet och va kvar :)

2012-04-01 @ 19:36:59
Postat av: Svar: bea

Jo men jag har funderat på det så lutar åt det hållet :) ska bara prat med Ida om vad hon tycker :)

2012-04-02 @ 07:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0